venerdì 18 luglio 2008

Testo - Follow you follow me

....1 sola parola.... Genesis!
.
Follow you, follow me (Genesis - Seconds out - 1977)
.
Stay with me, My love
I hope you'll always be
Right here by my side if ever I needed you
Oh my love
.
In your arms,
I feel so safe and so secure
Everyday is such a perfect day to spend
Alone with you
.
I will follow you will you follow me?
All the days and nights that we know will be
I will stay with you will you stay with me?
Just one single tear in each passing year
.
With the dark,
I see so very clearly now
All my fears are drifting by me so slowly now
Fading away
.
I can say
The night is long but you are there
Close at hand I'm better for the smile you give
And while I live
.
I will follow you will you follow me?
All the days and nights that we know will be
I will stay with you will you stay with me?
Just one single tear in each passing year there will be
.
I will follow you will you follow me?
All the days and nights that we know will be
I will stay with you will you stay with me?
Just one single tear in each passing year there will be

.
I will follow you will you follow me?
All the days and nights that we know will be
I will stay with you will you stay with me?
Just one single tear in each passing year there will be

.
Traduzione - Seguo te, segui me
.
Stai con me amore mio,
spero che sarai sempre qui al mio fianco,
casomai io abbia bisogno di te
oh, amore mio
.
tra le tue braccia
mi sento al sicuro e in salvo,
ogni giorno è un bel giorno da trascorrere
solo con te
.
io ti seguirò, tu mi seguirai?
Tutti i giorni e le notti in cui sapevamo sarebbe stato...
starò con te, starai con me?
una sola lacrima per ogni anno trascorso
.
Con il buio
vedo perfettamente tutte le mie paure ora
si allontanano da me molto lentamente
dissolvendosi
.
posso dire
la notte è lunga ma tu sei qui vicino
sto meglio grazie ai sorrisi che mi regali
mentre vivo
.
io ti seguirò, tu mi seguirai?
Tutti i giorni e le notti in cui sapevamo sarebbe stato...
starò con te, starai con me?
ci sarà una sola lacrima per ogni anno trascorso
.
io ti seguirò, tu mi seguirai?
Tutti i giorni e le notti in cui sapevamo sarebbe stato...
starò con te, starai con me?
ci sarà una sola lacrima per ogni anno trascorso

.
io ti seguirò, tu mi seguirai?
Tutti i giorni e le notti in cui sapevamo sarebbe stato...
starò con te, starai con me?
ci sarà una sola lacrima per ogni anno trascorso

1 commento:

Blogger ha detto...

Did you know that you can create short links with Shortest and make dollars from every click on your short links.